Meta şirketi sahip olduğu Facebook, Instagram ve WhatsApp’ın ardından rakibi olan Twitter’a alternatif olarak yeni sosyal medya platformu Threads’i kullanıma sundu. Instagram’ın metin tabanlı uygulaması Threads için merak edilen soruları sizler için derledik. 24 saat dolmadan 25 milyon kullanıcıya ulaştı. Instagram elindeki kullanıcı gücünü çok iyi kullanıyor. Şimdi sizlerle Threads hakkında merak edilenleri yanıtlayacağız.
Threads profili nasıl oluşturulur?
Hesap açmak için instagram hesabınızın olması yeterli. Threads’in Android veya iOS uygulamasını telefona yükledikten sonra “Instagram ile giriş yap”a tıkladıktan sonra hesap oluşturmuş oluyorsunuz. Instagram hesabınızdaki temel bilgileri direkt olarak senkronize edebiliyorsunuz.
Threads profilimi nasıl düzenlerim?
Instagram hesabına bağlı olarak açtıktan sonra: profile giriş yapın ve ardından “Profile düzenle” tıklayın.
Instagram’daki arkadaşlarımı Threads’te nasıl takip edebilirim?
Sağ üst köşede yer alan iki çizgiye tıklayarak “Arkadaşlarını takip et ve davet et” adımından işlem yapabilirsiniz.
Threads gönderileri en fazla kaç karakter yazılır?
Hesabınızdan paylaşım yaparken, maksimum 500 karaktere sahip olabilir. Bu gönderiler link, fotoğraf ve 5 dakikaya kadar uzunlukta video olabilir.
Threads reklam verilebilir mi?
Sosyal medya gücünün farkında olan işletmeler ise Threads’de reklam verilebilir mi bunu sorgulamaya başlayacaktır. Daha çok yeni olan sosyal medya ağında ilerleyen zamanlarda reklam alt yapısı olacağını düşünüyoruz. Meta şirketi nasılki instagram ve whatsapp’ı bünyesine kattıktan sonra Meta Ads ile entegre etti. Threads içinde kullanıcı talebi ve aktiflik durumuna göre ayrı bir reklam platformu olacak ve Meta Suit bünyesine dahil edileceğini tahmin ediyoruz.